front office athina newslettersad2343fer

 «Front Office & Hospitality Management»

 Reception | Guest Relations | Concierge

Έναρξη Προγράμματος:

Δευτέρα 04-02-2019| 17:00 - 21:00

Διάρκεια Προγράμματος:

40 ώρες

Περιγραφή:

Reception, Guest Relations, Concierge, Θέσεις Βιτρίνας Ξενοδοχείου

Θεματικές Ενότητες:

  • Front Office & Excellent Service – Mentality of Hospitality
  • Hospitality Standards (Σύμφωνα Με Τα Πρότυπα του Πανεπιστημίου της Ντίσνευ/Φλόριντα)
  • Hospitality Services – Μάθε Να Ικανοποιείς Και Τον Πιο Απαιτητικό Πελάτη
  • Skills Of Excellent Service – Ικανότητες Για Το Τέλειο Service
  • Verbal Etiquette & Body Language – Μάθε Να Μιλάς Σωστά Και Με Τη Γλώσσα Του Σώματος
  • Moments Of Truth – Τι Είναι Οι Στιγμές Της Αλήθειας
  • Social Media & Trip Advisor – Γίνε Διάσημος Παγκοσμίως
  • Παράπονα Πελατών – Πώς Να Τα Χειρίζεσαι, Ικανοποίησε Τον Πελάτη
  • Safety & Security: Ασφάλεια Πελατών
  • Reception, Guest Relations, Concierge – Job Description (Πρακτική Εξάσκηση)

 

Δούλεψε Με  Πρακτική Εξάσκηση Πάνω Στο Excellent Service του Front Office και Κάνε το Extra Step στην Καριέρα σου!

Εισήγηση:

Πάνος Ιερομόναχος, Guest Services Manager – Disney Cruise Lines & Parks/Florida, Guest Relations Manager στο Costa Navarino

Σε ποιους απευθύνεται:

  • Απευθύνεται σε σπουδαστές του τουριστικού και ξενοδοχειακού κλάδου


Δυνατά Σημεία:

  • Εξειδίκευση σε έναν τομέα με μεγάλη ζήτηση
  • Πρόσθετο εφόδιο στο βιογραφικό του σπουδαστή
  • Δυνατότητα επιπλέον εισοδήματος σε ελεύθερη ενασχόληση

   

ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ:

1) Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην φόρμα συμμετοχής του σεμιναρίου και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

2) Καλέστε στα 2108834017/ 6945774287, Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-21:00 Πληροφορίες: κ. Μιχαηλίδης

3) Κλείστε επίσκεψη και ξεναγηθείτε στις State-Of- Τhe - Art Εγκαταστάσεις Πανελλήνιας Υπεροχής (Πατησίων 125 , Αθήνα)