marketing plan thess ne34erfdwsletter

«Marketing Plan and Human Resource Management: Ανάλυση σχεδιασμού, marketing, στρατηγικής και υλοποίησης»

Από την ιδέα στην υλοποίηση

Έναρξη Προγράμματος:

Τετάρτη 13 Μαρτίου | 18:30 - 21:00

Διάρκεια:

15 ώρες

Περιγραφή:

Πλάνο ανάπτυξης και παραγωγής προϊόντος-Τρόποι προώθησης- Πωλήσεις

Διδακτικές ενότητες:

  •  Η πορεία μιας ιδέας-Οικοσυστήματα -Αναδυόμενες αγορές
  •  Στρατηγική και στόχοι 
  • Ανάλυση αγορών
  • Πλάνο ανάπτυξης και παραγωγής προϊόντος
  • SWOT Analysis 
  • Marketing Plan
  •  Branding
  • Τρόποι προώθησης (video, e-campaigns ,social media
  •  Sales
  • Ο δρόμος για την αγορά (networking, proper channels, sales messages)
  • Human Resources Management: Μέθοδοι Εκπαίδευσης Προσωπικού, Μέθοδοι Αξιολόγησης Προσωπικού,  Στρατηγικές Προσέλκυσης και Πρόσληψης Προσωπικού     


Εισήγηση
:

Νίκος Δουλάμης - Co-founder and Managing Director at EURYTHMIA MEDI

Θωμάς Γιτόπουλος - HR MANAGER

Δυνατά Σημεία:

  • Εμβάθυνση στην υλοποίηση της ιδέας σε όλα τα στάδια (mentoring).
  • Έμφαση στην δημιουργία προϊόντος, στην γνώση της αγοράς, στο που απευθύνεται ο καθένας. 
  • Ασκήσεις σε συγκεκριμένα μαθήματα.
  • Αναλυτική εκπαίδευση στην συγγραφή marketing plan αλλά σε ρεαλιστικό επίπεδο.
  • Έμφαση στα σημαντικά σημεία.
  • Διαχείριση ανθρώπινων πόρων.


Σε ποιους απευθύνεται:

  • Σε σπουδαστές, αποφοίτους και επαγγελματίες Οικονομίας & Διοίκησης

 

ΓΙΑ ΝΑ ΔΗΛΩΣΕΤΕ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ:

1) Συμπληρώστε τα στοιχεία σας στην φόρμα συμμετοχής του σεμιναρίου και θα επικοινωνήσουμε άμεσα μαζί σας.

2) Καλέστε στο 2310 260 200, Δευτέρα ως Παρασκευή, 09:00-21:00. Πληροφορίες: κ. Κάγκα, 2ος όροφος Δηλώσεις συμμετοχής: Σύμβουλοι Σπουδών 

3) Κλείστε επίσκεψη και ξεναγηθείτε στις State-Of- Τhe - Art Εγκαταστάσεις Πανελλήνιας Υπεροχής (Τσιμισκή 14, Θεσσαλονίκη)